META ADS tendences, triki un veiksmīgākie rīki izcilai kampaņai
16 ak.st.
Programmas apguves rezultātā dalībnieki iegūs zināšanas par Meta Ads platformas pamatprincipiem, jaunākajām tendencēm un veiksmīgākajiem rīkiem, lai radītu efektīvas reklāmas kampaņas. Iemācīsies, kā analizēt datus, optimizēt budžetu un izvēlēties piemērotu mērķauditoriju.
Galvenās tēmas:
◆ Meta Ads platformas jaunākās tendences
◆ Kampaņu stratēģiskā plānošana
◆ Budžeta optimizācija un ROI uzlabošana
◆ Biežākās kļūdas un mīti reklāmu veidošanā
◆ Auditorijas pielāgošana un segmentēšana
◆ Reklāmu vizuālie un tekstuālie risinājumi
◆ Rīki un aplikācijas efektīvu kampaņu vadībai
◆ Tips & Tricks reklāmas efektivitātes uzlabošanā
◆ Veiksmīgu kampaņu piemēri un to analīze
Prasmes: Apgūst praktiskas iemaņas reklāmas kampaņu izveidē un vadībā, auditorijas segmentēšanā, kampaņu testēšanā, kā arī reklāmu vizuālo un tekstuālo elementu izveidē.
Kompetences: Spēj pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas digitālo reklāmas kampaņu veidošanā, uzraudzībā un optimizēšanā, sasniedzot uzņēmuma mārketinga mērķus.
Pasākuma mērķis: Apmācības mērķis ir veicināt juridisku un privātpersonu zināšanu un prasmju pilnveidošanu digitālā mārketinga jomā, lai paaugstinātu to konkurētspēju un efektivitāti tiešsaistes reklāmas tirgū.
Mācības tiek organizētas:
Sākot no 3.02.-12.02.
Pirmdienās un ceturtdienās 18:00-21:00 (4x vakara ZOOM nodarbības + praktiskie mājasdarbi).
Dalības maksa: 150 €